One Be Lo Sportz Illa (virus On The Cuts) lyrics

ionicons-v5-k ionicons-v5-j
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0-9
 
TabCrawler.ComO / One Be Lo / Sportz Illa (virus On The Cuts) log in ] [ register ]
TABCRAWLER Online Sheet Music & Lyrics Archive Member Votes: 0 / 5(0 votes)
TAB VIEWS for sportz illa (virus on the cuts) lyrics: 49

To to be able to download PDF tabs, rate, comment & submit guitar tabs, bass tabs, keyboard tab, lyrics and drum tab files you must LOGIN TO TABCRAWLER Online Guitar Tabs & Guitar Pro, Bass Tab, Drum Tabs Archive MEMBERS ONLY AREA.
[PRINT]
Did this lyrics for sportz illa (virus on the cuts) help you?
You must LOGIN to rate this lyrics.
Help us improve the tab & lyrics archive!

Sportz Illa (virus On The Cuts) by One Be Lo Sportz Illa (virus On The Cuts) lyrics [Intro: Decompoze] Yo, it's time to get ready for the season, y'knahmsayin? With the program, you don't know what the program We gon? have to show you how we keep it Sports Illustrated That's right, mental practice, yo lyrical scrimages Yo, won't my man step out the dugout and lead this off? [Verse 1: One.Be.Lo] Straight out the batter's box, steppin up to your mental plate Throw me everything you got, grand slam is what I innovate Lyrically I'm bases loaded, this is it, pitch a bitch if you want some Somebody in the crowd'll catch my home run, every time I'm on the mic just gimme somethin I can work with, I knock 'em outta sight The bottom of the 9th I'm swingin like Kirby Puckett Chewin on tobacco, aimin for the bucket Spit, cancerous rhyme after rhyme Rookies ride pine while the crowd ride mine I ride with Compoze, Trackazoids family We told you "Who's on first?" like Amos told Andy Southpaw pitcher on the microphone Easy as 1-2-3, gettin down in your strike zone Fireball, fastball, how you like my pitchin? Swing batter batter swing, you still missin How you get a record deal? You ain't a DH I ain't a PH; you just got lucky and made some contact Now you wanna act, pop fly What the hell was you thinkin of? Knowin that my Glove show me love [Chorus x2: Decompoze] You tried to play defense but still we made it So you wanna bring your lyrics to the field and play it? Anybody make it rain then we will delay it The Trackezoids always keep our Sports Illustrated [Verse 2: One.Be.Lo] Somebody said wack MC that's when I thought of you Let me tell you what you oughta do before I slaughter you Go ahead and call your crew, it'll take at least all of you to drop a article, equivalent to this atomical Try to spit your verse if at all possible Cause when it's my time to pass, I call an audible Watch the back, black, call me Barry Binary Run with the tongue at least 20 yards per carry Handoff, bust through the hole and break tackles Touchdown, throw your hands up, I'm in the zone now Instead of Icky it's the Binary Shuffle (do the shuffle y'all) Whoever wanna scuffle better work on their rehussle Cuz every song strong like Arnold Schwarzenegger Jerry got the contracts on the table from the labels Man, just because they bringin home the bacon ? see you later I crave soul food without the pork flavor [Chorus] [Outro: Decompoze (One.Be.Lo)] Illustrated, yeah, Trackezoids Poze, One.Be.Lo, this is how we do, yo'this is how we do (That's just the first issue, y'knahmsayin?) Yo, that's how we do (stay tuned for the second edition) Yo, that's how we do, yo that's how we do Do-do-do-do, do-do-do-do

TAB AND LYRICS COMMENTS:

There is no comments for the sportz illa (virus on the cuts) lyrics sheet music yet. Please post one now!

© 2020 TabCrawler Online Guitar Tab and Music Lessons Archive