Poetic Hustlaz Intro & Insanity lyrics

ionicons-v5-k ionicons-v5-j
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0-9
 
TabCrawler.ComP / Poetic Hustlaz / Intro & Insanity log in ] [ register ]
TABCRAWLER Online Sheet Music & Lyrics Archive Member Votes: 0 / 5(0 votes)
TAB VIEWS for intro & insanity lyrics: 74

To to be able to download PDF tabs, rate, comment & submit guitar tabs, bass tabs, keyboard tab, lyrics and drum tab files you must LOGIN TO TABCRAWLER Online Guitar Tabs & Guitar Pro, Bass Tab, Drum Tabs Archive MEMBERS ONLY AREA.
[PRINT]
Did this lyrics for intro & insanity help you?
You must LOGIN to rate this lyrics.
Help us improve the tab & lyrics archive!

Intro & Insanity by Poetic Hustlaz Intro & Insanity lyrics [Airplane take-off. Air-traffic control dialogue. Helicopters. Sirens] [Boogy Nikke] Yeah, uh-huh, uh-huh, uh-huh, uh-huh Three Hustla'z was born up in this world of evil Sanity, humanity's gone up in them suckas tryin' to trigger me Figure me out? Hell, naw, it'll never happen Still cappin' them suckas I got the tear to show I love it, muthafucka Never once was I hesitant to handle this type of situation Gimme the grip, I smoke this nigga Let's roast him [Tony Tone] I'm a Hustla, St. Clair nigga, bustin' caps if have to Niggas that's talkin' that shit I'm a flip - don't make me kill ya Smokin' those, buckin' no hoes, that's how I roll Ready to ride, just bring your guns I blaze the blunts to get high 'til I die I'm bustin' through - you never sleep I creep up at your window to snatch your soul Then take cash and bail up outta there, I's gone [Mo! Hart] We'll I'm known for my flippin' skills I'm rollin', niggas causin' ruckus So you best to chill, eliminatin' all suckas at all costs I pay to be the boss So, come on, we'll play your game But it won't be our lives takin' the loss Sendin' your body into hellified convulsions Makin' you wish that you had done early mornin' devotion [Chorus: Flesh] The St. Clair thugstas for the wasteland Poetic Hustla'z bring, and suddenly all of my gang from C-town Ready to get beat down with bats and chains The St. Clair thugstas for the wasteland Poetic Hustla'z bring, and suddenly all of my gang from C-town Ready to get beat down with bats and chains [Boogy Nikke] Now you can tell there's a time on a brother if you wanna now be willing to face the consequences if I show ya behind the scenes of a genius I's a Hustla, muthafucka Never trust ya for nothin' because you bustas hatin' Hustla'z You're suckas, for one I can fuck your bitch, for two, and it's true [Flesh] Like TNT, my crew blew up Nothin' for you, but destruction Daily kabash, now let me tell you somethin' If you ain't down with the click, start shit, and I'm dumpin' Pump, pump with the Mossy shotty Thought that they got me, but I'm a roll So dare and step up, with my pistol, grip up Well, instead, anybody better beware Don't stare when I'm bailin' down your block You stop, you look, and then very soon drop Way back in the day they called me B.B. Rock I'm tryin' to stop any fools who thought that he was livin' Turned his back on stacks, to the bloodshed I stop 'em and make sure they come back [Tony Tone] Murder crawls on the streets I roll with heat, and watch my back At all times for the shyste muthafucka's Tryin' to sneak a TEC with his mind Remember this: don't let me bring that ho up outta your soul When it's time to roll My St. Clair niggas'll point with straight up gun control Ammunition that'll blow you away You niggas test, got blessed when you lay in your grave 'Cause crime pays [Mo! Hart] Callin' me out on the dance floor, nigga You know we 'bout to prance But the outcome ain't shit closed to what you planned Mesmerizin', your ass left in total confusion Should've read the instructions good, 'cause you're losin' I've never bothered nobody until they bother me Especially now, 'cause I'm in this fuckin' industry [Chorus] [Boogy Nikke] Giddy-up, muthafucka, 'fore I diss ya You ain't got the heart to drink the blood I can't trust ya, muthafucka Gotta know who I'm rollin' with be soldiers for me, the B-double O-G Yeah, I'm in your veins, die nigga What you wanna do? I run everything from Mississippi from the bitches to you I got my clip packed straight in my hip ready to dip on them suckas that be set-trippin', rippin', and dippin' [Mo! Hart] Commonly known to the foes, nigga, my name is Mo (Mo) Don't ever get the impression that I'm some kind of ho 'cause once you cross that line you'll be the victim of your own demise This means you're gonna die for fuckin' with a cool-ass little nigga like me Just throw up your right fist when I roll through your street Didn't wish to be violent, but don't think that I'm tame Muthafucka, wail his ass with a bang [Tony Tone] Niggas is pissin' me off So my actions are based on reality Society makes this world we live today in a fuckin' tragedy Niggas is killin' each other for the root of all evil, the same sequel Back in the days, you wanna get paid? You had to do some evil, anything to make your life go foward We'll run over what's not in order Mo Thug's in charge, we're rebels And St. Clair soldiers, comin' from these Cleveland streets We can't be beat You slip, and we will really harm ya Muthafucka, you slip, and we will harm ya [Chorus]

TAB AND LYRICS COMMENTS:

There is no comments for the intro & insanity lyrics sheet music yet. Please post one now!

© 2020 TabCrawler Online Guitar Tab and Music Lessons Archive