Van Morrison Goodbye Baby lyrics

ionicons-v5-k ionicons-v5-j
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0-9
 
TabCrawler.ComV / Van Morrison / Goodbye Baby log in ] [ register ]
TABCRAWLER Online Sheet Music & Lyrics Archive Member Votes: 0 / 5(0 votes)
TAB VIEWS for goodbye baby lyrics: 166

To to be able to download PDF tabs, rate, comment & submit guitar tabs, bass tabs, keyboard tab, lyrics and drum tab files you must LOGIN TO TABCRAWLER Online Guitar Tabs & Guitar Pro, Bass Tab, Drum Tabs Archive MEMBERS ONLY AREA.
[PRINT]
Did this lyrics for goodbye baby help you?
You must LOGIN to rate this lyrics.
Help us improve the tab & lyrics archive!

Goodbye Baby by Van Morrison Goodbye Baby lyrics Goodbye baby, so long girl. I know you ain't gonna like it, But i'm stepping right out in your world For i'm coming to your party And i won't be able to stay, But i'm gonna kiss you one more time, lord, Then i'm going away. Goodbye baby hmm, baby goodbye hmm. You may be lonely, yeah, you may be hurt, Like a fool i gave you candy, You turned around and treated me like dirt. But still i'm gonna come to your party And just before the break of day I'm gonna touch you one more time, lord, Then i'm going away. Sing it to me again Goodbye baby hmm ha, baby goodbye. Look out, what you see ? I see a train a-coming, A train a-coming down the long lonesome track. I'll tell you, girl, i gotta go on home now, But deep down in your heart You know that someday i'm, i'm coming back And i'm gonna look for you at your party, 'cause all the time i know that i'll find you there And listen, i'm gonna dance with you One more time, oh yeah. Sing it to me tonight now Goodbye baby, sing it sweet baby goodbye. Lord, you're singing so sweet tonight goodbye baby Goodbye baby baby baby baby goodbye I'll see you around sometime, lord goodbye baby...

TAB AND LYRICS COMMENTS:

There is no comments for the goodbye baby lyrics sheet music yet. Please post one now!

© 2020 TabCrawler Online Guitar Tab and Music Lessons Archive